Adrian "Trymbi" Trybus został honorowym patronem naszych rozgrywek! 

 

 Adrian "Trymbi" Trybus

został honorowym patronem naszych rozgrywek! 

W finale Juniorów zwyciężyła drużyna Zasady Oczywiste, pokonując II LO Legnica 3:1

W finale Młodzików zwyciężyła drużyna Technoświrki, pokonując Sajgonki 2:1

Link do meczy finałowych: PucharPolski2020

Puchar Polski dla szkolnych drużyn League of Legends

dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych

Z powodu rezygnacji drużyn stworzone zostały dwie nowe grupy: Juniorzy i Młodziki. W pierwszej grają szkoły ponadpodstawowe, w drugiej podstawowe.

W grupie Młodzików wejście do Finału ma zapewnione drużyna Technoświrki. W Finale zagra 8 drużyn w trybie pucharowym. Pierwsze mecze zagra pierwsza drużyna w tabeli z drużyną ostatnią itd.

W grupie Juniorów wejście do Finału mają zapewnione drużyny: II LO Legnica, Zasady Oczywiste, Bright Side of League, BPS, FF15, Wizards from Młszowa, Przeżarte Łby, Legendarna Pajacerka. Drużyny te grają o miejsca 1-8 w grupie. Pozostałe drużyny grają o miejsca 9-16. W Finale zagra 16 drużyn.

Finały są planowane pod koniec roku szkolnego.

Mecze będą rozgrywane w trybie BO3 codziennie od godziny 12.00 lub 17:00

Zgłoszenia szkół i drużyn proszę przesyłać przez formularz kontaktowy Zgłoszenia

Nazwa szkoły drużyny Gospodarzy meczu znajduje się po prawej stronie meczu, pod napisem Online.

 REGULAMIN

Zestawienie meczu

  1. Drużyna Gospodarzy tworzy mecz.
  2. Drużyna tworząca mecz wybiera stronę gry (czerwoną lub niebieską).
  3. Mecz należy stworzyć na mapie Summoners Rift, gra niestandardowa, Draft turniejowy, w nazwie gry należy zawrzeć tekst „Puchar” oraz nazwę drużyny tworzącej mecz. Hasło do gry będzie wysyłane oddzielnie do grup.
  4. Rozgrywane jest 2 do 3 meczy (BO3), do dwóch zwycięstw. Opiekun drużyny Gospodarzy lub wyznaczona przez niego osoba powinna dołączyć do meczu jako Obserwator i go zapisać. Nagranie z meczu należy zamieścić na kanale YT Puchar –
  5. Mecz może być obserwowany przez przedstawicieli obu drużyn oraz przez przedstawiciela Małej Ligi.
  6. Dopuszcza się zmianę terminu meczu i/lub Gospodarza za zgodą obu drużyn. Zmianę taką należy ustalić na grupie FB Puchar –
  7. Wyniki meczu należy przesłać na mail organizatora Pucharu. Należy podać zwycięzcę oraz ilość zabójstw, asyst i zgonów.
  8. Drużyna loguje się do meczu na 15 minut przed jego rozpoczęciem.
  9. Dopuszcza się rozegranie meczu w niepełnym składzie. Drużyny w niepełnym składzie mogą oddać mecz walkowerem.
  10. W przypadku niestawienia się obu drużyn obie zaliczają mecz przegrany.
  11. Zawodnicy grają z domu.
  12. W czasie meczu można korzystać z programów do komunikacji, np. Discord.
  13. Zachowania agresywne, obraźliwe i niezgodne z duchem Fair Play mogą zostać ukarane zawieszeniem gracza, a w przypadkach szczególnych odebraniem punktów drużynie.
  14. Przerwa w grze może wynikać jedynie z przyczyn technicznych i obie drużyny muszą zostać o niej poinformowane.
  15. Zgłoszenia protestów po meczach wymaga dostarczenia nagrania meczu lub zrzutu ekranu meczu do Organizatora.

Skład drużyn

  1. W skład drużyn mogą wchodzić uczniowie jednej szkoły lub jednego zespołu szkół.
  2. Drużyny mogą liczyć do 9 zawodników.
  3. Do każdej drużyny musi być przypisany opiekun.
  4. Jedna osoba może być opiekunem wielu drużyn.
  5. Każda drużyna musi posiadać kapitana, który będzie odpowiedzialny za zmiany terminów meczy.
  6. Szkoła może wystawić dowolną liczbę drużyn.

Finały

  1. Mecze finałowe będą odbywały się online.
  2. W finale będą brały udział 4 najlepsze drużyny, grające w systemie pucharowym, BO3. Pierwsza drużyna będzie grała mecz z czwartą drużyną, a druga z trzecią.

W sprawach nieuregulowanych regulaminem należy stosować się do wytycznych zawartych w https://s3-us-west-2.amazonaws.com/burningman-prod/tournament-rules/pl_PL.pdf