został honorowym patronem naszych rozgrywek!
W finale Juniorów zwyciężyła drużyna Zasady Oczywiste, pokonując II LO Legnica 3:1
W finale Młodzików zwyciężyła drużyna Technoświrki, pokonując Sajgonki 2:1
Link do meczy finałowych: PucharPolski2020
Puchar Polski dla szkolnych drużyn League of Legends
dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Z powodu rezygnacji drużyn stworzone zostały dwie nowe grupy: Juniorzy i Młodziki. W pierwszej grają szkoły ponadpodstawowe, w drugiej podstawowe.
W grupie Młodzików wejście do Finału ma zapewnione drużyna Technoświrki. W Finale zagra 8 drużyn w trybie pucharowym. Pierwsze mecze zagra pierwsza drużyna w tabeli z drużyną ostatnią itd.
W grupie Juniorów wejście do Finału mają zapewnione drużyny: II LO Legnica, Zasady Oczywiste, Bright Side of League, BPS, FF15, Wizards from Młszowa, Przeżarte Łby, Legendarna Pajacerka. Drużyny te grają o miejsca 1-8 w grupie. Pozostałe drużyny grają o miejsca 9-16. W Finale zagra 16 drużyn.
Finały są planowane pod koniec roku szkolnego.
Mecze będą rozgrywane w trybie BO3 codziennie od godziny 12.00 lub 17:00
Zgłoszenia szkół i drużyn proszę przesyłać przez formularz kontaktowy Zgłoszenia
Nazwa szkoły drużyny Gospodarzy meczu znajduje się po prawej stronie meczu, pod napisem Online.
REGULAMIN
Zestawienie meczu
- Drużyna Gospodarzy tworzy mecz.
- Drużyna tworząca mecz wybiera stronę gry (czerwoną lub niebieską).
- Mecz należy stworzyć na mapie Summoners Rift, gra niestandardowa, Draft turniejowy, w nazwie gry należy zawrzeć tekst „Puchar” oraz nazwę drużyny tworzącej mecz. Hasło do gry będzie wysyłane oddzielnie do grup.
- Rozgrywane jest 2 do 3 meczy (BO3), do dwóch zwycięstw. Opiekun drużyny Gospodarzy lub wyznaczona przez niego osoba powinna dołączyć do meczu jako Obserwator i go zapisać. Nagranie z meczu należy zamieścić na kanale YT Puchar –
- Mecz może być obserwowany przez przedstawicieli obu drużyn oraz przez przedstawiciela Małej Ligi.
- Dopuszcza się zmianę terminu meczu i/lub Gospodarza za zgodą obu drużyn. Zmianę taką należy ustalić na grupie FB Puchar –
- Wyniki meczu należy przesłać na mail organizatora Pucharu. Należy podać zwycięzcę oraz ilość zabójstw, asyst i zgonów.
- Drużyna loguje się do meczu na 15 minut przed jego rozpoczęciem.
- Dopuszcza się rozegranie meczu w niepełnym składzie. Drużyny w niepełnym składzie mogą oddać mecz walkowerem.
- W przypadku niestawienia się obu drużyn obie zaliczają mecz przegrany.
- Zawodnicy grają z domu.
- W czasie meczu można korzystać z programów do komunikacji, np. Discord.
- Zachowania agresywne, obraźliwe i niezgodne z duchem Fair Play mogą zostać ukarane zawieszeniem gracza, a w przypadkach szczególnych odebraniem punktów drużynie.
- Przerwa w grze może wynikać jedynie z przyczyn technicznych i obie drużyny muszą zostać o niej poinformowane.
- Zgłoszenia protestów po meczach wymaga dostarczenia nagrania meczu lub zrzutu ekranu meczu do Organizatora.
Skład drużyn
- W skład drużyn mogą wchodzić uczniowie jednej szkoły lub jednego zespołu szkół.
- Drużyny mogą liczyć do 9 zawodników.
- Do każdej drużyny musi być przypisany opiekun.
- Jedna osoba może być opiekunem wielu drużyn.
- Każda drużyna musi posiadać kapitana, który będzie odpowiedzialny za zmiany terminów meczy.
- Szkoła może wystawić dowolną liczbę drużyn.
Finały
- Mecze finałowe będą odbywały się online.
- W finale będą brały udział 4 najlepsze drużyny, grające w systemie pucharowym, BO3. Pierwsza drużyna będzie grała mecz z czwartą drużyną, a druga z trzecią.
W sprawach nieuregulowanych regulaminem należy stosować się do wytycznych zawartych w https://s3-us-west-2.amazonaws.com/burningman-prod/tournament-rules/pl_PL.pdf